..NE DERSİNİZ?..

PAYLAŞMAYI VE PAYLAŞMAMI ARZU ETTİĞİNİZ TASARIMLAR,GÖRSELLER, EV OFİS BAHÇE YANİ DEKORASYONA VE YA YAPTIĞINIZ İŞLERİNİZLE İŞ YERLERİNİZLE İLGİLİ WEB ADRESLERİNİZİ DAİR NE VARSA PAYLAŞABİLİRSİNİZ BLOGDA YERİNİZ HER ZAMAN VAR!..

BİR MAİLLE ULAŞABİLİRSİNİZ..
kiymetbozkurt@gmail.com

4 Kasım 2007 Pazar

RAF YAPALIM...

http://serdarbayram.blogcu.com/ ZİYARET EDİLMESİ GEREKEN DOPDOLU BİR BLOGDUR..BLOGSPOT SAFLARINA GETİRTMEYİ BAŞARAMASAMDA...
ELLERİNİZE SAĞLIK HOCAM..HARİKA OLMUŞ GERÇEKTEN...



1.Adım : İlk olarak malzemeleri toparlayalım.Metal köşebent(Nalburlarda bulabilirsiniz)Metre,maket bıçağı,birisi duvar için diğeri kitap için iki boy vida,beyaz tutkal yada japon yapıştırıcı ve başlıyoruz.
2.Adım:Öncelikle en altta kullanacağınız kitabı bulmanız gerekiyor.Bu kitap raf görevini yapacak.Seçeceğiniz kitabın kalın ve sert kapaklı büyük bir kitap olmasına dikkat edin.Kitabın arka sayfasını açıp köşebentinizi şekildeki gbi ortalayarak etrafını çizin.
3.Adım.Köşebenti ters çevirip cetvel gibi kullanarak maket bıçağı ile köşebent kalınlığı kadar kesin.bunu köşebent alttan kalınlık yapmaın diye yapıyoruz.
4.Adım:Aynı işlemi kitap kapağına kalınlılığınada yapınki duvara bağlarken köşebent kalınlık yapmasın.Aşağıdaki gibi görünmesi gerek.


5.Adım :Köşebenti kitaba vidalayın.Ayrıca Kitabın iki köşesindende vidalayın.
6.Adım: Vidalama işlemi bittikten sonra kitabın vidalama yaptığınız son sayfasını tutkallayıp sert kapağı bu yüzeye güzelce yapıştırın.
7.Adım: Bu yapıştırma işlemini yaparken üstüne ağırlık koyup iyice yapışmasını beklemeyi unutmayın.Bu işlemde tamamlandıktan sonra kitabınız daha doğrusu rafınız hazır hale gelmiş olacak.Yapacağınız tek şey bu rafı duvara köşebentin deliklerinden vidalamanız.
8.Adım: İşiniz bittiğinde alttaki gibi görünecektir.Artık rafınızın üzerine kitaplarınızı koyabilirsiniz.Artık duvarın önünde uçan kitaplarınız bulunuyor.