..NE DERSİNİZ?..

PAYLAŞMAYI VE PAYLAŞMAMI ARZU ETTİĞİNİZ TASARIMLAR,GÖRSELLER, EV OFİS BAHÇE YANİ DEKORASYONA VE YA YAPTIĞINIZ İŞLERİNİZLE İŞ YERLERİNİZLE İLGİLİ WEB ADRESLERİNİZİ DAİR NE VARSA PAYLAŞABİLİRSİNİZ BLOGDA YERİNİZ HER ZAMAN VAR!..

BİR MAİLLE ULAŞABİLİRSİNİZ..
kiymetbozkurt@gmail.com

3 Ocak 2011 Pazartesi

..KARA TAHTA..

Kara tahta hemde en afillisinden..Sıklıkla özellikle cafelerin dekorasyonda kullanılmakta ben de bayılıyorum ve mutlaka bir ara evimin bir köşesinde uygulayacağım..Çocukluğumun hatırası tebeşir ve karatahta beraberliği..İletişim kurmanın, unutkanlığı olanlarında keyifle kullanacağı bir dekoratiflik şıklık bence..

8 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

çocuk odası için ideal bence istediği gibi karalasın :)

yeni bloğuma beklerim

http://rebeltakipte.blogspot.com/

Sezsel by Sezgi dedi ki...

ne güzel fikir evın bır koşeşsınde ve hergun başka bır not uzerın e:D

Zamandan Sızan dedi ki...

SEZGİ..
TEŞEKKÜRLER..SENİN BLOGUNDA NE KADAR YARATICI FİKİRLERLE DOLU..

Zamandan Sızan dedi ki...

REBELTAKİPTE..
DUVAR KİRLENMESİNE SON DEĞİL Mİ? HEM DE ÇOK EĞLENCELİ ÇOCUKLAR İÇİN.

Unknown dedi ki...

Ben de mutfağımıza düşünüyorum hatta bunlardanistiyorum.com da buldum ama bu kadar büyük değil.Nereden buşunur yada yaptırılır acaba? Bir fikriniz var mı?

Zamandan Sızan dedi ki...

MUALLA..
SANIRIM BOYA FİRMALARINDA MEVCUTTUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM..

Deniz dedi ki...

İlk çocukta evin tüm duvarlarının beyaz tahta olarak kullanılmasına izin verdim, bu kez bu fikir daha hoş, tebeşir tozsuz olursa neden olmasın, tam bembilik aslında hihi

Zamandan Sızan dedi ki...

DENİZİM..
BENİM DEFNE KIZIM NE HOŞ RESİMLER ÇİZECEKTİR..YAPSAK MI BİR DUVAR NE DERSİN SAKKALIYA İŞ OLUR HEM :)