..NE DERSİNİZ?..

PAYLAŞMAYI VE PAYLAŞMAMI ARZU ETTİĞİNİZ TASARIMLAR,GÖRSELLER, EV OFİS BAHÇE YANİ DEKORASYONA VE YA YAPTIĞINIZ İŞLERİNİZLE İŞ YERLERİNİZLE İLGİLİ WEB ADRESLERİNİZİ DAİR NE VARSA PAYLAŞABİLİRSİNİZ BLOGDA YERİNİZ HER ZAMAN VAR!..

BİR MAİLLE ULAŞABİLİRSİNİZ..
kiymetbozkurt@gmail.com

3 Mayıs 2009 Pazar

..BANYO AKSESUARI TASARIM..


http://www.designbu.com/tr/content/readandroll.asp
Mimar Direnc Demirbaş
Banyo aksesuarları..Tuvalette vakit geçirmeyi seven, bir şeyler okumayı sevenler için nefis bir yerli tasarım...okumayı çok seven biri olarak yer, mekan gözetmeksizin her yerde okuyan benim gibileri için ideal bir tasarım olmuş..Hem banyo da kitabınızı yada gazetenizi nereye koyacağım tasası olmadan hemen elinizin altında hem de son derece şık bir sunum ve de üstelik işlevsel iki ürünü bir arada toparlayan bir tasarım..
Bu ve diğer hoş tasarımlar için tık..

3 yorum:

Deniz dedi ki...

Yerli üretim ve yerli tasarımları destekleyen tavrınızdan ötürü sizi kutlarım. Diğer hoş tasarımlar için tıklayalım, görelim.

Zamandan Sızan dedi ki...

DENİZ..
BEN DE SİZİN BU DUYARLI VE HASSAS TARAFINIZA HAYRANIM, HİÇ BİR DETAY KAÇMIYOR YA O GÖZDEN ŞAŞKINIM.

Aslı dedi ki...

Hihihih ben de durduramıyorum kendimi, mutlaka birşeyler okuyorum wc'de...Eskiden annemler dalga geçerdi, ben de utanırdım:) Şimdi evimde bu kadar güzel olmasa da bir kitap koyacağı yaptım ben de:))